wtorek, 29 grudnia 2009

Pepperowski świat

Witajcie,
po dłuższym rozmyślaniu, po rozmowie z rodziną, dziewczyną i przyjaciółmi, po konsultacji z psychologiem, osobistym prawnikiem i Świętą Radą Jedi wszyscy wspólnie doszliśmy do wniosku, że Pepper's Rockland potrzebuje zmian.

Długo się zastanawiałem nad tym, czego ja w ogóle chcę od tej strony i do czego z tym dążę. Miał to być początkowo blog tylko i wyłącznie z recenzjami, jakaś forma biznesu, ale zmieniłem swe zdanie. Konsekwencje tej zmiany poczuje niedługo każdy z nas na własnej skórze!
Z wrodzonego i niezbytego lenistwa nie chce mi się pisać ciągle następnych długich, składnych i logicznych artykułów.

Dlatego też postanowiłem połączyć blog muzyczny ze standardowym blogiem! Fuzja!
Co to oznacza? Choćby to, że długie recenzje zastąpią krótsze wpisy zawierające mój subiektywny komentarz na każdy temat.
Pozdrawiam,
Cheers,
Peace&Love (make tea not war)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz